Om festivalen:

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle betingelser


Kontroller venligst dine bestilling og vær opmærksom på, at mailkvitteringen du modtager ved bestilling ikke er de gyldige billetter. Kvitteringen er blot en bekræftelse på, at din bestilling er modtaget og billetterne er lagt fra til dig. Din bestilling skal hentes på Horsens Ny Teater. Bestillingen kan hentes fra dagen før festivalen starter. Du skal senest have hentet din bestilling 1 time før den første forestilling i din bestilling starter. Flere detaljer finder du i din mailkvittering.
Både børn og voksne skal have billet og derfor er hver billet kun gyldig for én person. Billetterne må ikke kopieres!

Fortrydelsesret ved tilkøb:

Er du opkøber og har du foretaget tilkøb af Fagligt Forum, festaften eller forplejning gør vi opmærksom på, at der ikke er fortrydelsesret på tilkøb.

Priser og betaling:

Er du opkøber og foretager tilkøb, gør vi opmærksom på, at vores online betaling foretages via PayPal. Du er ikke forpligtet til at have en PayPal konto. Din betaling kan foretages på almindelig vis med dit kreditkort. Alle korttyper kan benyttes. Ved betalingen pålægger Horsens Teaterfestival et PayPal gebyr på 2,9 % + 2,60 kr. pr. betaling. Din betaling foregår via en krypteret linje hos PayPal, og dine oplysninger deles ikke med andre. Læs mere om PayPal og sikkerhed her: https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/paypal-safety-and-security

Forbehold:

Når du bestiller billetter eller foretager tilkøb på billetterogprogram.horsensteaterfestival.dk, opretter du dig med en profil, hvor du registrerer dig med navn, post-, telefonnummer og e-mail. Denne profil har du adgang til frem til festivalens afslutning. Din profil vil efterfølgende blive slettet. Via din profil giver du dit samtykke til, at Horsens Teaterfestival må kontakte dig via mail eller sms. Mails og sms vil indeholde serviceoplysninger, som kan være relevante for dig.
Alle dine personfølsomme oplysninger opbevares på forsvarlig vis og videregives ikke til 3. mand.